ČETIRI RAZLOGA ZAŠTO SE JAVLJAJU NAPADI PANIKE – PROBLEMI SA DISANJEM

Napisao: NEMANJA MILISAVLJEVIĆ

ČETIRI RAZLOGA ZAŠTO SE JAVLJAJU NAPADI PANIKE – PROBLEMI SA DISANJEM

Napisao: NEMANJA MILISAVLJEVIĆ

U poslednjih mesec dana mi se javilo pet ljudi sa istim problemom, napadi panike, problemi sa disanjem, bol u grudima. Posle posete lekaru i detaljnih analiza utvrdili su da nema nikakvih zdravstvenih problema koji bi mogli da izazovu takvo stanje.

ceadcf88ddb9c31bf99b6f5c5ffc9b15

Šta je uzrok – moja iskustva i rešenja

  1. Ishrana – pred kraj prošle godine ozbiljno sam se bavio gladovanjem (fastingom). Istraživao sam razne metode gladovanja, pročitao sam nekoliko knjiga o tome, pogledao bar 50 videa, predavanja, dokumentarnih filmova i istraživanja.

    Malo pre nego krenem sa gladovanjem razboleo sam se po prvi put posle dužeg niza godina. Uhvatio me tako jak virus da sam prvi put posle tri godine odsustvovao sa posla. Pošto je gladovanje jedan od najboljih načina za ozdravljenje počeo sam da gladujem i posle primene nekih narodnih lekova od travara, ozdravio sam.

    Prva stvar koju sam primetio nakon ozdravljenja da mi tokom jutarnje meditacije nije zapušen nos, obično mora da prođe neko vreme da mi se otpuši nos ujutru pa da radim meditaciju. Malo sam istražio i utvrdio da to ima veze sa limfnim putevima i pražnjenjem otpadnih materija iz tela. Kada sam uzeo da posmatram odnos ishrane i zapušenog nosa ujutru, zaključio sam da sve ispod 16 sati gladovanja meni ne odgovara. Kada imam obrok u periodu manjem od 16 sati nos mi je zapušen. Sada se sve to normalizovalo i mogu da imam obroke kada želim, mada često primenjujem gladovanje od 16, 18, 24 sata. Najduži period bez hrane za sada je 36 sati, najbolji osećaj ikada.
  2. Disanje – U septembru 2018. bio sam na najboljem seminaru za vežbe disanja ikada. Pre toga sam znao ponešto o disanju, a sada imam osećaj da znam sve. Sve što je rečeno o disanju na tom seminaru je podržano naučnim principima. Sve se poklapa sa principima joge. I moj unutrašnji osećaj otkad primenjujem Oxygen Advantage vežbe disanja je sjajan. Nema više nemira u stomaku, nema straha, nervoza nestaje u trenutku kada poželim. 

    Jako je zanimljiv slučaj jedne klijentkinje koja je nekoliko godina pre nego što je došla u studio pila lekove za srce. Navodno devojka od 25 godina je imala srčanu manu. Po izgledu i građi njenog lica videlo se da ima nepravilan obrazac disanja, naravno zdravstveno stanje je govorilo isto. 

    Ne mogu da vam opišem moju radost kada je došla na trening posle nekoliko nedelja i rekla da je prestala da koristi lekove i da se sjajno oseća. Ovo su samo neki od uspešnih primera kako disanje pozitivno utiče na naše zdravlje. Disanje je najbolji način da kontroišemo svoje zdravlje i svoje reakcije u odnosu na spoljašnje okruženje.

  3. Stres – U današnje vreme, posebno u poslednjih nekoliko meseci smo okruženi najnepovoljnim mogućim vestima. Svakog dana čujemo vesti o nekim obolelim i ljudima koji su izgubili život. U filmovima i serijama vidimo scene zlostavljanja i ubistava i posle toga idemo na spavanje. Stvarno ne znam kako ljudi ne shvataju koliko je to loše za njihovo zdravlje. Ja lično izbegavam sve slične scene, televiziju ne gledam već 15 godina. U retkim situacijama kad čujem neke vesti o lošim stvarima koje se događaju širom sveta osećam kako to utiče na mene, u najkraćem roku prestajem da razmišojam o tome i posvećujem se radu u kom pomažem ljudima i činim ovaj svet boljim mestom za život a svoje okruženje onakvim u kakvom želim da živim.
  4. Alkoholizam – Jako dobar prijatelj se javio kako je imao zdravstvenih problema. Doživeo je napad panike u sred noći i završio je u hitnoj pomoći u sred noći. Svakodnevno je konzumirao nekoliko piva ili pola litre žestokog pića. Pošto je obavio zdravstvene analize i popričao sa neuropsihijatrom, prestao je da konzumira alkohol i da primenjuje terapiju lekovima, ubrzo se njegovo stanje normalizovalo. 

    Ovo su neki od razloga zbog kojih se javljaju napadi panike i poremećaji disanja, u ovom širokom lepom svetu postoji mnogo prepreka sa kojima se svakodnevno srećemo. Jedan način da uspešno prevaziđemo te prepreke je da posmatramo svet oko sebe i adekvatno odgovaramo na situacije sa kojima se svakodnevno srećemo.

Podeli znanje sa prijateljima:

REŠITE SE BOLA U LEĐIMA
ZA SAMO MESEC DANA,
PO CENI JEDNE KAFE DNEVNO.

I POČNITE PONOVO DA SE KREĆETE I VEŽBATE SLOBODNO.

Jedini video-program za rešavanje bola u leđima i bolju stabilnost koji će vam ikada trebati, bilo da želite ponovo da počnete da se bavite nekim sportom ili samo da potrčite za loptom, decom ili 75-icom.

Da li te i dalje bole leđa?

Zakaži besplatnu konsultaciju pozivom na broj
0691208744
ili putem maila
nemanja@progein.rs

Ostavi svoj mail da dobiješ najnovija obaveštenja


U poslednjih mesec dana mi se javilo pet ljudi sa istim problemom, napadi panike, problemi sa disanjem, bol u grudima. Posle posete lekaru i detaljnih analiza utvrdili su da nema nikakvih zdravstvenih problema koji bi mogli da izazovu takvo stanje.

ceadcf88ddb9c31bf99b6f5c5ffc9b15

Šta je uzrok – moja iskustva i rešenja

  1. Ishrana – pred kraj prošle godine ozbiljno sam se bavio gladovanjem (fastingom). Istraživao sam razne metode gladovanja, pročitao sam nekoliko knjiga o tome, pogledao bar 50 videa, predavanja, dokumentarnih filmova i istraživanja.

    Malo pre nego krenem sa gladovanjem razboleo sam se po prvi put posle dužeg niza godina. Uhvatio me tako jak virus da sam prvi put posle tri godine odsustvovao sa posla. Pošto je gladovanje jedan od najboljih načina za ozdravljenje počeo sam da gladujem i posle primene nekih narodnih lekova od travara, ozdravio sam.

    Prva stvar koju sam primetio nakon ozdravljenja da mi tokom jutarnje meditacije nije zapušen nos, obično mora da prođe neko vreme da mi se otpuši nos ujutru pa da radim meditaciju. Malo sam istražio i utvrdio da to ima veze sa limfnim putevima i pražnjenjem otpadnih materija iz tela. Kada sam uzeo da posmatram odnos ishrane i zapušenog nosa ujutru, zaključio sam da sve ispod 16 sati gladovanja meni ne odgovara. Kada imam obrok u periodu manjem od 16 sati nos mi je zapušen. Sada se sve to normalizovalo i mogu da imam obroke kada želim, mada često primenjujem gladovanje od 16, 18, 24 sata. Najduži period bez hrane za sada je 36 sati, najbolji osećaj ikada.
  2. Disanje – U septembru 2018. bio sam na najboljem seminaru za vežbe disanja ikada. Pre toga sam znao ponešto o disanju, a sada imam osećaj da znam sve. Sve što je rečeno o disanju na tom seminaru je podržano naučnim principima. Sve se poklapa sa principima joge. I moj unutrašnji osećaj otkad primenjujem Oxygen Advantage vežbe disanja je sjajan. Nema više nemira u stomaku, nema straha, nervoza nestaje u trenutku kada poželim. 

    Jako je zanimljiv slučaj jedne klijentkinje koja je nekoliko godina pre nego što je došla u studio pila lekove za srce. Navodno devojka od 25 godina je imala srčanu manu. Po izgledu i građi njenog lica videlo se da ima nepravilan obrazac disanja, naravno zdravstveno stanje je govorilo isto. 

    Ne mogu da vam opišem moju radost kada je došla na trening posle nekoliko nedelja i rekla da je prestala da koristi lekove i da se sjajno oseća. Ovo su samo neki od uspešnih primera kako disanje pozitivno utiče na naše zdravlje. Disanje je najbolji način da kontroišemo svoje zdravlje i svoje reakcije u odnosu na spoljašnje okruženje.

  3. Stres – U današnje vreme, posebno u poslednjih nekoliko meseci smo okruženi najnepovoljnim mogućim vestima. Svakog dana čujemo vesti o nekim obolelim i ljudima koji su izgubili život. U filmovima i serijama vidimo scene zlostavljanja i ubistava i posle toga idemo na spavanje. Stvarno ne znam kako ljudi ne shvataju koliko je to loše za njihovo zdravlje. Ja lično izbegavam sve slične scene, televiziju ne gledam već 15 godina. U retkim situacijama kad čujem neke vesti o lošim stvarima koje se događaju širom sveta osećam kako to utiče na mene, u najkraćem roku prestajem da razmišojam o tome i posvećujem se radu u kom pomažem ljudima i činim ovaj svet boljim mestom za život a svoje okruženje onakvim u kakvom želim da živim.
  4. Alkoholizam – Jako dobar prijatelj se javio kako je imao zdravstvenih problema. Doživeo je napad panike u sred noći i završio je u hitnoj pomoći u sred noći. Svakodnevno je konzumirao nekoliko piva ili pola litre žestokog pića. Pošto je obavio zdravstvene analize i popričao sa neuropsihijatrom, prestao je da konzumira alkohol i da primenjuje terapiju lekovima, ubrzo se njegovo stanje normalizovalo. 

    Ovo su neki od razloga zbog kojih se javljaju napadi panike i poremećaji disanja, u ovom širokom lepom svetu postoji mnogo prepreka sa kojima se svakodnevno srećemo. Jedan način da uspešno prevaziđemo te prepreke je da posmatramo svet oko sebe i adekvatno odgovaramo na situacije sa kojima se svakodnevno srećemo.

Podeli znanje sa prijateljima:

REŠITE SE BOLA U LEĐIMA ZA SAMO MESEC DANA, PO CENI JEDNE KAFE DNEVNO.

I POČNITE PONOVO DA SE KREĆETE I VEŽBATE SLOBODNO.

Jedini video-program za rešavanje bola u leđima i bolju stabilnost koji će vam ikada trebati, bilo da želite ponovo da počnete da se bavite nekim sportom ili samo da potrčite za loptom, decom ili 75-icom.

Da li te i dalje bole leđa?

Zakaži besplatnu konsultaciju pozivom na broj
0691208744
ili putem maila
nemanja@progein.rs

Ostavi svoj mail da dobiješ najnovija obaveštenja