Ispravite pogrbljenost ovim jednostavnim opuštanjem

Napisao: NEMANJA MILISAVLJEVIĆ

Ispravite pogrbljenost ovim jednostavnim opuštanjem

Napisao: NEMANJA MILISAVLJEVIĆ

Da li vam se dešava da ste konstantno pogrbljeni u toku dana i što više vremena prolazi sve vam je teže da zadržite ispravan položaj leđa dok stojite ili nešto radite?
To je česta pojava kod mišićnog disbalansa u gornjem delu leđa koji može da se poboljša ovim jednostavnim i kratkim opuštanjem koje možete da radite kod kuće bilo kad.

Pogledajte video ispod ⬇️

Da bi počeli da radite na popravljanju svog držanja, najpre treba da opustite i istegnete mišiće koji su zategnuti i koji vam onemogućavaju da stanete u ispravan položaj.

Jedan od najbitnijih mišića zaduženih za držanje je stomačni mišić (rectus abdominis) koji se skratio, odnosno zategnuo. To može da se desi zbog previše trbušnjaka ili drugih vežbi za stomak koji nisu u skladu sa treningom za popravljanje držanja, ili jednostavno zbog dugotrajnog povijenog položaja i neaktivnosti.

Uz pomoć videa iznad, opustite mišiće kako bi mogli da radite na popravljanju svog držanja.

Podeli znanje sa prijateljima:

REŠITE SE BOLA U LEĐIMA
ZA SAMO MESEC DANA,
PO CENI JEDNE KAFE DNEVNO.

I POČNITE PONOVO DA SE KREĆETE I VEŽBATE SLOBODNO.

Jedini video-program za rešavanje bola u leđima i bolju stabilnost koji će vam ikada trebati, bilo da želite ponovo da počnete da se bavite nekim sportom ili samo da potrčite za loptom, decom ili 75-icom.

Da li te i dalje bole leđa?

Zakaži besplatnu konsultaciju pozivom na broj
0691208744
ili putem maila
nemanja@progein.rs

Ostavi svoj mail da dobiješ najnovija obaveštenja


Da li vam se dešava da ste konstantno pogrbljeni u toku dana i što više vremena prolazi sve vam je teže da zadržite ispravan položaj leđa dok stojite ili nešto radite?
To je česta pojava kod mišićnog disbalansa u gornjem delu leđa koji može da se poboljša ovim jednostavnim i tratkim opuštanjem koje možete da radite kod kuće bilo kad.

Pogledajte video ispod ⬇️

Da bi počeli da radite na popravljanju svog držanja, najpre treba da opustite i istegnete mišiće koji su zategnuti i koji vam onemogućavaju da stanete u ispravan položaj.

Jedan od najbitnijih mišića zaduženih za držanje je stomačni mišić (rectus abdominis) koji se skratio, odnosno zategnuo. To može da se desi zbog previše trbušnjaka ili drugih vežbi za stomak koji nisu u skladu sa treningom za popravljanje držanja, ili jednostavno zbog dugotrajnog povijenog položaja i neaktivnosti.

Uz pomoć videa iznad, opustite mišiće kako bi mogli da radite na popravljanju svog držanja.

Podeli znanje sa prijateljima:

Da li te i dalje bole leđa?

Zakaži besplatnu konsultaciju pozivom na broj
0691208744
ili putem maila
nemanja@progein.rs

Ostavi svoj mail da dobiješ najnovija obaveštenja