KAKO TRIGGER POINT-I UTIČU NA DRŽANJE I BOLOVE U LEĐIMA I RAMENIMA

Napisao: NEMANJA MILISAVLJEVIĆ

KAKO TRIGGER POINT-I UTIČU NA DRŽANJE I BOLOVE U LEĐIMA I RAMENIMA

Napisao: NEMANJA MILISAVLJEVIĆ

KATEGORIJE: FILOZOFIJA TRENINGA · FUNKCIJA MIŠIĆA · FUNKCIONALNO TELO

KATEGORIJE: FILOZOFIJA TRENINGA · FUNKCIJA MIŠIĆA · FUNKCIONALNO TELO

Skeletni mišići, naročito oni koji su zaduženi za držanje skloni su da se u njima formiraju uporni trigger point-i.

7239395

Većina klijenata sa kojima radim rade poslove koji uključuju dugotrajno sedenje, često ispred računara, i dosta koriste mobilni telefon ili tablet.

Proizvođači kancelarijskog nameštaja i poslodavci se trude da idu u korak sa novim potrebama, ipak nekad je prekasno ili firme ne mogu da priušte najnovije, savremene stolice i stolove.

Dugi i monotoni dani ispred ekrana računara vode do lošeg držanja, što kasnije dovodi i do pojave trigger point-a.

Tokom vremena ovi trigger-i utiču na to da mišići postanu skraćeni i manje efikasni u radu. Ovi trigger point-i mogu da budu odgovorni za 95% problema u gornjem delu leđa i ramenima.

Trigger point-i i držanje

Kada pričam sa svojim klijentima o važnosti odnosa trigger point-a i držanja, uglavnom ispoštuju moje savete, idu češće na masaže ili koriste roler ili lopticu da sami primenjuju opuštanje napetih mišića.

Trigger-i se najčešće javljaju u mišićima koji su odgovorni za držanje kao što su: gornji deo trapeza, podizač lopatice, sternokleidomastoideus, erektori kičme, lumbalni deo leđa, gluteus medius i mišići lista gastroknemius i soleus.

102243d4bda8ba28d2d27610f9e4bd74

Na sledećem videu smo objasnili kako možete da opustite gornji deo trapeza:

Podeli znanje sa prijateljima:

Skeletni mišići, naročito oni koji su zaduženi za držanje skloni su da se u njima formiraju uporni trigger point-i.

7239395

Većina klijenata sa kojima radim rade poslove koji uključuju dugotrajno sedenje, često ispred računara, i dosta koriste mobilni telefon ili tablet.

Proizvođači kancelarijskog nameštaja i poslodavci se trude da idu u korak sa novim potrebama, ipak nekad je prekasno ili firme ne mogu da priušte najnovije, savremene stolice i stolove.

Dugi i monotoni dani ispred ekrana računara vode do lošeg držanja, što kasnije dovodi i do pojave trigger point-a.

Tokom vremena ovi trigger-i utiču na to da mišići postanu skraćeni i manje efikasni u radu. Ovi trigger point-i mogu da budu odgovorni za 95% problema u gornjem delu leđa i ramenima.

Trigger point-i i držanje

Kada pričam sa svojim klijentima o važnosti odnosa trigger point-a i držanja, uglavnom ispoštuju moje savete, idu češće na masaže ili koriste roler ili lopticu da sami primenjuju opuštanje napetih mišića.

Trigger-i se najčešće javljaju u mišićima koji su odgovorni za držanje kao što su: gornji deo trapeza, podizač lopatice, sternokleidomastoideus, erektori kičme, lumbalni deo leđa, gluteus medius i mišići lista gastroknemius i soleus.

102243d4bda8ba28d2d27610f9e4bd74

Na sledećem videu smo objasnili kako možete da opustite gornji deo trapeza:

Podeli znanje sa prijateljima:

Pravi funkcionalni trening

Progein studio
Bulevar despota Stefana 68c
Beograd, Palilula

© 2018 Progein

Pravi funkcionalni trening

Progein studio
Bulevar despota Stefana 68c
Beograd, Palilula

© 2018 Progein