Naša priča

Progein je studio za popravljanje držanja, kretanja i eliminisanje bolova u periodu od 1 do 3 meseca, kako biste vodili zdrav i aktivan život bez zahtevnih i dugotrajnih procedura. Mi pružamo prvi pravi funkcionalni trening u Srbiji!

Progein je nastao iz potrebe da vam obezbedimo da se bavite fizičkim aktivnostima, bez obzira na vaše trenutno fizičko stanje. Ukratko, kako da koristite vaše telo, a da vam ono bude zahvalno.

Progein prati osnove Functional Patterns programa koji je savršen odnos između terapije i treninga.

Naša priča

Progein je studio za popravljanje držanja, kretanja i eliminisanje bolova u periodu od 1 do 3 meseca, kako biste vodili zdrav i aktivan život bez zahtevnih i dugotrajnih procedura. Mi pružamo prvi pravi funkcionalni trening u Srbiji!

Progein je nastao iz potrebe da vam obezbedimo da se bavite fizičkim aktivnostima, bez obzira na vaše trenutno fizičko stanje. Ukratko, kako da koristite vaše telo, a da vam ono bude zahvalno.

Progein prati osnove Functional Patterns programa koji je savršen odnos između terapije i treninga.

vezba-za-bol-u-donjem-delu-ledja

Metoda treninga koju koristimo

Na slici je prikazan model Progein treninga, zasnovanog na Functional Patterns programu.

Sastoji se iz tri glavna dela:

Metoda treninga koju koristimo

Na slici je prikazan model Progein treninga, zasnovanog na Functional Patterns programu.

Sastoji se iz tri glavna dela:

OSNOVE

I deo
Osnove

TRI-STUBA

II deo
Tri stuba pravilnog držanja

INTEGRACIJA

III deo
Integracija

OSNOVE

I deo
Osnove

TRI-STUBA

II deo
Tri stuba pravilnog držanja

INTEGRACIJA

III deo
Integracija

Kroz Osnove ćete naučiti o osnovnim grupama mišića odgovornim za držanje našeg tela. Osnove nam takođe pomažu da otkrijemo šta u telu ne funkcioniše na odgovarajući način, pa izaziva bol.

Kada savladamo taj deo treninga, prelazimo na 3 stuba pravilnog držanja, koji nam omogućavaju da koristimo 3 glavne mišićne grupe kako bismo telo doveli u neutralni položaj.

Neutralni položaj tela postižemo kada stojimo uspravno sa paralelnim stopalima u širini kukova, i zadržavamo telo u pravoj liniji od skočnog zgloba, kolena, kuka, ramena i uha. Tri glavne mišićne grupe koje nam omogućavaju pravilno držanje su gluteus, stomak i gornji deo leđa.

Sad kada je telo postavljeno u neutralni položaj, vreme je da pređemo na Integraciju, odnosno kako da taj neutralni položaj održite kroz pokret.

Kroz Osnove ćete naučiti o osnovnim grupama mišića odgovornim za držanje našeg tela. Osnove nam takođe pomažu da otkrijemo šta u telu ne funkcioniše na odgovarajući način, pa izaziva bol.

Kada savladamo taj deo treninga, prelazimo na 3 stuba pravilnog držanja, koji nam omogućavaju da koristimo 3 glavne mišićne grupe kako bismo telo doveli u neutralni položaj.

Neutralni položaj tela postižemo kada stojimo uspravno sa paralelnim stopalima u širini kukova, i zadržavamo telo u pravoj liniji od skočnog zgloba, kolena, kuka, ramena i uha. Tri glavne mišićne grupe koje nam omogućavaju pravilno držanje su gluteus, stomak i gornji deo leđa.

Sad kada je telo postavljeno u neutralni položaj, vreme je da pređemo na Integraciju, odnosno kako da taj neutralni položaj održite kroz pokret.

Posle nekoliko nedelja treninga većina ljudi primećuje da imaju više kondicije, snage, bolji san, da bolje funkcionišu u stresnim situacijama. Profesionalni sportisti se brže oporavljaju posle mečeva, povećava im se izdržljivost, efikasnost i koncentracija na terenu.

Funkcionalni trening se vodi potrebom, a ne egom

Jedan od većih problema današnjice jeste bol izazvan lošim držanjem. Kojim god poslom da se bavite, vaš položaj tela i vreme koje provodite u njemu ima nepovoljan uticaj na vas i zato je bol prisutan. Sigurno ste nekada pomislili kako bi vam prijala masaža, poseta kiropraktičaru, ili neka vrsta istezanja. Iako neka od ovih aktivnosti mogu biti delotvorne, skrenuli bismo paznju na činjenicu da ove metode ne rešavaju problem trajno. Naš cilj nije da pružimo trenutno poboljšanje, već da vam pružimo alate kako bi se problem u potpunosti eliminisao!

Pred sam kraj, pojasnili bismo kako teče program u našem studiju. Najpre počinjemo sa lakšim korektivnim vežbama, dok se opterećenje povećava kroz broj ponavljanja i zadržavanja u određenim položajima. Kasnije uvodimo rekvizite kao što su ketlbelovi, elastične trake i slično.

Svaki naš klijent ima jedinstvene potrebe i zato se mi trudimo da naš program prilagodimo svakome pojedinačno. Najbolji način da se uverite je da nas posetite i kažete nam više o svojim potrebama. Zakažite besplatan prvi trening i dođite da se upoznamo!

Posle nekoliko nedelja treninga većina ljudi primećuje da imaju više kondicije, snage, bolji san, da bolje funkcionišu u stresnim situacijama. Profesionalni sportisti se brže oporavljaju posle mečeva, povećava im se izdržljivost, efikasnost i koncentracija na terenu.

Funkcionalni trening se vodi potrebom, a ne egom

Jedan od većih problema današnjice jeste bol izazvan lošim držanjem. Kojim god poslom da se bavite, vaš položaj tela i vreme koje provodite u njemu ima nepovoljan uticaj na vas i zato je bol prisutan. Sigurno ste nekada pomislili kako bi vam prijala masaža, poseta kiropraktičaru, ili neka vrsta istezanja. Iako neka od ovih aktivnosti mogu biti delotvorne, skrenuli bismo paznju na činjenicu da ove metode ne rešavaju problem trajno. Naš cilj nije da pružimo trenutno poboljšanje, već da vam pružimo alate kako bi se problem u potpunosti eliminisao!

Pred sam kraj, pojasnili bismo kako teče program u našem studiju. Najpre počinjemo sa lakšim korektivnim vežbama, dok se opterećenje povećava kroz broj ponavljanja i zadržavanja u određenim položajima. Kasnije uvodimo rekvizite kao što su ketlbelovi, elastične trake i slično.

Svaki naš klijent ima jedinstvene potrebe i zato se mi trudimo da naš program prilagodimo svakome pojedinačno. Najbolji način da se uverite je da nas posetite i kažete nam više o svojim potrebama. Zakažite besplatan prvi trening i dođite da se upoznamo!

BESPLATNO OPUŠTANJE BOLNIH TAČAKA:
OSLOBODI SVOJE BOLNE TAČKE UZ POMOĆ MIOFASCIJALNOG OPUŠTANJA ZA 20 MINUTA

Zakaži opuštanje preko forme ispod i rezerviši svoje besplatno opuštanje

BESPLATNO OPUŠTANJE BOLNIH TAČAKA:
Oslobodi svoje bolne tačke uz pomoć miofascijalnog opuštanja za 20 minuta

Zakaži opuštanje preko forme ispod i rezerviši svoje besplatno opuštanje

Osnivački i radni tim

Osnivački i radni tim

profil-slika-kvadrat

Nemanja Milisavljević
Osnivač / trener

11659490_1611359539143673_4402316200588125284_n

Novak Spasić
Osnivač / trener

17553947_10211691891149276_2864396831867314295_n

Marijana Tomašević
Osnivač / marketing i dizajn

profil-slika-kvadrat

Nemanja Milisavljević
Osnivač / trener

11659490_1611359539143673_4402316200588125284_n

Novak Spasić
Osnivač / trener

17553947_10211691891149276_2864396831867314295_n

Marijana Tomašević
Osnivač / marketing i dizajn

Naš grad

Nalazimo se u Beogradu u Bulevaru despota Stefana 68c. Odmah kod prelepe Botaničke bašte.