Vežbe za bol u gornjem delu leđa koje možete da radite i u kancelariji

Napisao: NEMANJA MILISAVLJEVIĆ

Vežbe za bol u gornjem delu leđa koje možete da radite i u kancelariji

Napisao: NEMANJA MILISAVLJEVIĆ

U redu. Osetili ste bol u gornjem delu leđa, oko ramena i lopatica i sad znate da možete to da “preživite”.

Ignorisaćete to neko vreme pa će ili proći samo i javiće se ponovo nekad ili će trajati i kvariti vam raspoloženje u toku dana.

Znamo kakav to bol može da bude.

To je neki osećaj probadanja malo iznad lopatice, često sa jedne strane, ponekad i sa zadnje strane ramena ili na mestu gde se spajaju vrat i ramena.

Kad se to desi dok sedite i radite sa računarom, onda ne znate ni da li treba da podignete malo ramena, ili da ih spustite, ili da spojite lopatice, ne bi li taj osećaj žarenja i težine malo splasnuo.

A nije kao da možete da se pokupite i odete kući da odmarate.

bolne-tacke

Uradite ove vežbe

Bez toga da završite neki brzi kurs o anatomiji čoveka, kad vam je slab srednji deo leđa koji služi za kontrolisanje rada lopatica i kao podrška vratu i glavi, onda je vratni deo kičme i trapez preopterećen teretom koji nije prvenstveno njegov.

To vam je kao kada pored posla koji je vaš, morate da radite i tuđi posao kolege ili zaposlenog koji to nije mogao da izvede to na adekvatan način.

Nećemo da otpustimo tu osobu, nego ćemo joj pomoći da nauči svoj posao kako bi stvorili dobro radno okruženje.

1. Istezanje vratnog dela kičme

Sedite na neku ravnu stolicu (ne fotelju) i oslonite se. Noge neka vam budu na zemlji celim tabanom. Podignite ruke ispred sebe i krenite da gurate šakama kao da postoji zid ispred vas. Dok to radite, spustite bradu ka grudima kako bi osetili istezanje u vratnom delu kičme i celim leđima.

Screenshot 2021-01-12 at 13.53.30

2. Istezanje mišića između lopatica

Dok sedite ili stojite, početni položaj je kad su vam šake spojene ispred grudi (kao da se molite), zatim podignite šake iznad glave držeći ih i dalje spojene, i nakon toga spustite šake iza glave. Šake sve vreme držite spojene. Vratite se u početni položaj tako što dižete spojene šake opet iznad glave i spuštate ih ispred sebe.

Celu vežbu možete da pogledate i na videu na kraju teksta.

Screenshot 2021-01-12 at 14.07.03

3. Aktivacija srednjeg dela leđa

Dok sedite ili stojite, neka vam gornji deo tela bude u blagom pretklonu, ruke podignite visoko iznad glave. Iz tog položaja krenite da savijate ruke na dole u laktovima, kao da povlačite neku traku koja je vezana iznad vas.

Taj pokret ponavljajte 10 do 15 puta.

Screenshot 2021-01-12 at 14.13.01

Video sa detaljno objašnjenim vežbama možete da pogledate ispod.

Podeli znanje sa prijateljima:

REŠITE SE BOLA U LEĐIMA
ZA SAMO MESEC DANA,
PO CENI JEDNE KAFE DNEVNO.

I POČNITE PONOVO DA SE KREĆETE I VEŽBATE SLOBODNO.

Jedini video-program za rešavanje bola u leđima i bolju stabilnost koji će vam ikada trebati, bilo da želite ponovo da počnete da se bavite nekim sportom ili samo da potrčite za loptom, decom ili 75-icom.

Da li te i dalje bole leđa?

Zakaži besplatnu konsultaciju pozivom na broj
0691208744
ili putem maila
nemanja@progein.rs

Ostavi svoj mail da dobiješ najnovija obaveštenja


U redu. Osetili ste bol u gornjem delu leđa, oko ramena i lopatica i sad znate da možete to da “preživite”.

Ignorisaćete to neko vreme pa će ili proći samo i javiće se ponovo nekad ili će trajati i kvariti vam raspoloženje u toku dana.

Znamo kakav to bol može da bude.

To je neki osećaj probadanja malo iznad lopatice, često sa jedne strane, ponekad i sa zadnje strane ramena ili na mestu gde se spajaju vrat i ramena.

Kad se to desi dok sedite i radite sa računarom, onda ne znate ni da li treba da podignete malo ramena, ili da ih spustite, ili da spojite lopatice, ne bi li taj osećaj žarenja i težine malo splasnuo.

A nije kao da možete da se pokupite i odete kući da odmarate.

bolne-tacke

Uradite ove vežbe

Bez toga da završite neki brzi kurs o anatomiji čoveka, kad vam je slab srednji deo leđa koji služi za kontrolisanje rada lopatica i kao podrška vratu i glavi, onda je vratni deo kičme i trapez preopterećen teretom koji nije prvenstveno njegov.

To vam je kao kada pored posla koji je vaš, morate da radite i tuđi posao kolege ili zaposlenog koji to nije mogao da izvede to na adekvatan način.

Nećemo da otpustimo tu osobu, nego ćemo joj pomoći da nauči svoj posao kako bi stvorili dobro radno okruženje.

1. Istezanje vratnog dela kičme

Sedite na neku ravnu stolicu (ne fotelju) i oslonite se. Noge neka vam budu na zemlji celim tabanom. Podignite ruke ispred sebe i krenite da gurate šakama kao da postoji zid ispred vas. Dok to radite, spustite bradu ka grudima kako bi osetili istezanje u vratnom delu kičme i celim leđima.

Screenshot 2021-01-12 at 13.53.30

2. Istezanje mišića između lopatica

Dok sedite ili stojite, početni položaj je kad su vam šake spojene ispred grudi (kao da se molite), zatim podignite šake iznad glave držeći ih i dalje spojene, i nakon toga spustite šake iza glave. Šake sve vreme držite spojene. Vratite se u početni položaj tako što dižete spojene šake opet iznad glave i spuštate ih ispred sebe.

Celu vežbu možete da pogledate i na videu na kraju teksta.

Screenshot 2021-01-12 at 14.07.03

3. Aktivacija srednjeg dela leđa

Dok sedite ili stojite, neka vam gornji deo tela bude u blagom pretklonu, ruke podignite visoko iznad glave. Iz tog položaja krenite da savijate ruke na dole u laktovima, kao da povlačite neku traku koja je vezana iznad vas.

Taj pokret ponavljajte 10 do 15 puta.

Screenshot 2021-01-12 at 14.13.01

Video sa detaljno objašnjenim vežbama možete da pogledate ispod.

Podeli znanje sa prijateljima:

Da li te i dalje bole leđa?

Zakaži besplatnu konsultaciju pozivom na broj
0691208744
ili putem maila
nemanja@progein.rs

Ostavi svoj mail da dobiješ najnovija obaveštenja